قبل از میکرودرم خانگی چه باید کرد؟

میکرودرم یکی از روش های پاکسازی است که امروزه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است . اگر قصد استفاده از میکرودرم را دارید ابتدا باید پوست خود و مشکل پوستی خود را بدانید و آگاه باشید که برای رفع چه چیزی در پوست خود می خواهید میکرودرم انجام دهید . آیا انجام میکرودرم برای نوع پوست شما مناسب است؟
در ادامه به چند نمونه از مشکلات پوستی که دستگاه میکرودرم میتواند آن را برطرف کند اشاره خواهیم کرد .

لک های پوستی :

میکرودرم با انجام عمل لایه برداری کمک میکند که لک های سطحی پوست کاملا از بین بروند و پوستی بدون لک جایگزین شود .

لیفت صورت :

انجام میکرودرم با کشیدن لایه های پوستی باعث کلاژن سازی و در نتیجه لیفت صورت میشود . همچنین خون رسانی را در پوست سرعت می بخشد و چین و چروک ها را از بین میبرد .

از بین بردن جوش های سرسیاه :

یکی از معضلاتی که اکثر مردم با آن رو به رو هستند جوش های سرسیاه درون پوست بخصوص روی بینی است . این جوش ها در لایه ی سطحی پوست قرار دارند و مانع درخشندگی پوست میشوند . از بین بردن این جوش ها بسیار کار ساده ای است که استفاده از میکرودرم می تواند کمک بزرگی به شما بکند .

اثرگذاری میکرودرم خانگی

میکرودرم ابریژن خانگی :

عرضه شدن میکرودرم های خانگی به بازار کار را برای شما بسیار آسان میکند . با استفاده از این دستگاه ها شما میتوانید در منزل با هزینه های بسیار کم پوستی شفاف و زیبا برای خود بسازید . در ضمن استفاده از این دستگاه ها بسیار ساده است فقط برای نتیجه بهتر باید به برخی نکات توجه داشته باشید .
بسیار حائز اهمیت است که دستگاهی که از آن استفاده میکنید باید استاندارد های کافی را برای پاکسازی داشته باشد. دستگاه استاندارد دستگاهی است که انواع سری های مناسب را برای قسمت های مختلف پوست داشته باشد همچنین قدرت مکش آن قابل تنظیم باشد . اگر دستگاه دارای مکش یکنواخت باشد نمیتوان از آن برای زیر چشم و نواحی حساس صورت استفاده کرد . همچنین هر دستگاه باید دارای چهار سری استاندارد باشد که شامل سری الماسه ، سری بیضی شکل ، سری با سوراخ بزرگ و سری با سوراخ کوچک است . هرکدام از این سری ها میتواند قدرت مکش را کنترل کند و برای نواحی مختلف صورت به کار میروند . برای خرید دستگاه میکرودرم خانگی میتوانید به فروشگاه معتبر استار بیوتی مراجعه کنید که دارای انواع میکرودرم های خانگی استاندارد هستند .

میکرودرم ابریژن خانگی

استفاده از میکرودرم ابریژن خانگی :

اولین نکته که قبل از انجام میکرودرم باید در نظر بگیرید آمادگی پوستتان است . این یعنی شما حداقل 2 هفته قبل از انجام میکرودرم اصلاح یا وکس انجام نداده باشید زیرا در این مواقع پوست بسیار حساس ، نازک و آماده آسیب است . همچنین اگر اصلاح انجام نداده اید هم نباید میکرودرم انجام دهید . هم بانوان و هم آقایان باید قبل از انجام میکرودرم کاملا صورت خود را بتراشند .
قبل از انجام میکرودرم صورت خود را کاملا با مایع مناسب بشویید و پوست را عاری از هرگونه آرایش و آلودگی کنید . سپس با استفاده از یک دستگاه بخور مناسب صورت خود را به مدت 15 الی 20 دقیقه بخور گرم دهید . بخور دادن به پوست باعث باز شدن تمامی منافذ پوست میشود و در نتیجه کار را برای انجام میکرودرم بسیار آسان میکند .
سری های دستگاه میکرودرم خود را به خوبی تمیز کنید . در ضمن برای تمیز کردن آن به هیچ عنوان از پد های الکلی استفاده نکنید زیرا ممکن است به پوست شما آسیب برسانند . برای این کار میتوانید از دستمال کاغذی کمی آغشته به آب ولرم استفاده کنید و آن را کاملا تمیز کنید .
سپس سری و مکش مناسب را انتخاب کنید و به آرامی دستگاه میکرودرم را روی پوست خود بکشید . دقت داشته باشید که برای اینکه پوستتان دچار افتادگی نشود حتما باید میکرودرم را در جهت درست روی پوست بکشید . جهت درست برای گونه ها از سمت بینی به سمت بیرون ، برای پیشانی از پایین به سمت بالا و برای روی بینی از پایین به بالا میباشد .

میکرودرم خانگی

مراقبت های لازم بعد از انجام میکرودرم :

_ استفاده از لوازم آرایشی بعد از انجام میکرودرم مانعی ندارد اما بهتر است بلافاصله بعد از میکرودرم آرایش نکنید. آرایش دقیقا پس از انجام میکرودرم ممکن است حس درد و سوزش را برای شما به همراه داشته باشد .
_ بعد از انجام میکرودرم به هیچ عنوان در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید . تابش مستقیم اشعه بنفش روی پوست باعث تغییر رنگ پوستتان می شود . اگر مجبور به بیرون رفتن هستید حتما قبل از بیرون رفتن از ضدآفتاب مناسب استفاده کنید .
_ اگر پس از عمل میکرودرم درد و سوزش به سراغ شما آمد اصلا نگران نباشید . زیرا عمل لایه برداری ممکن است کمی با تورم همراه باشد اما این سوزش خیلی سریع از بین میرود و دردتان التیام میابد . اما اگر توانایی تحمل درد را ندارید میتوانید از پمادهای ضدالتهاب استفاده کنید .
_ برای کم کردن التهاب و سوزش همچنین می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید .
_ از ضربه زدن به پوست به مدت 24 ساعت خودداری کنید .
_ اگر احساس سوزش و خارش داشتید به هیچ عنوان به پوست خود دست نزنید . خاراندن پوست ممکن است باعث ایجاد زخم شود زیرا پوست شما در اثر لایه برداری میکرودرم بسیار نازک شده است . برای جلوگیری از خارش میتوانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید .
_ حتما تا یک هفته پس از انجام میکرودرم از آبرسان ها استفاده کنید تا مانع خشکی پوستتان شوند . زیرا که خشک شدن پوست از عوارض عمل میکرودرم میباشد .
_ بهتر است بعد از انجام میکرودرم از ماسک های ورقه ای و یا خانگی خنک کننده مانند آلوئه ورا ، سیب و یا هیالورونیک اسید استفاده کنید . این ماسک ها روند درمان پوست را تسریع می بخشند .

سخن پایانی :

همانطور که اشاره کردیم قبل از خرید میکرودرم حتما باید به خیل یاز نکات توجه کنید . برای خرید امن و مطمئن میتوانید با مشاورین فروشگاه آنلاین استار بیوتی در ارتباط باشید و با اشاره به اینکه به چه دلیل می خواهید از میکرودرم خانگی استفاده کنید دستگاه مناسب پوست خود را تهیه کنید .

ارسال دیدگاه