قویترین ماسک روشن کننده پوست چیست؟

امروزه فشار و استرس ، آلودگی هوا و بسیاری از عوامل باعث میشوند که پوست شما شادابی و نشاط خود را از دست بدهند . به همین دلیل شاید شما برای رسیدگی به پوست خود زمان و هزینه زیادی را در سالن های زیبایی صرف کنید اما حقیقت این است که شما میتوانید با استفاده از ساده ترین روش ها بهترین پوست را برای خود بسازید . یکی از این روش ها استفاده از ماسک های مختلف برای پوست است . امروزه انواع و اقسام ماسک صورت در بازار وجود دارند که اگر انتخاب درست داشته باشید علاوه بر صرفه جویی در هزینه می توانید وقت بیشتری هم برای خود داشته باشید .
اگر پوست شما کدر شده است و درخشندگی قبل را ندارد بهترین روش برای درمان آن استفاده از ماسک های روشن کننده است . در ادامه به معرفی بهترین ماسک های روشن کننده پوست خواهیم پرداخت .

ماسک شراب سفید :

این ماسک از مخمر برنج تولید میشود. در گذشته اساتید تولید ساکی را توجی می نامیدند که دستان سفید و بدون چروک مثل پوست بچه داشتند. همچنین مخمر برنج را نیز کوجی مینامیدند که سرشار از کوجیک اسید، اسیدهای آمینه،آنزیم های مفید،ویتامین های گروه ب،سدیم هیالورونات و آنتی اکسیدان می باشد.
از ویژگی های این ماسک میتوان به روشن کنندگی و شفاف کنندگی ، برطرف کننده لک های تیره و تجمع ملانین ، رفع آکنه و اگزما ، آنتی باکتریال ، ضد التهاب ، برقراری تعادل چربی ، جمع کردن منافذ باز ، لیفتینگ ، یکنواخت سازی رنگ و بافت پوست ، جوانسازی ، افزایش سیستم ایمنی ، افزایش متابولیسم و اکسیژن رسانی ، پاکسازی ، آبرسانی عمیق ، برطرف کردن و جلوگیری از خشکی ، افزایش حالت ارتجاعی پوست ، استحکام پوست ، برطرف کردن چین و چروک ، پوستی آبدار ، شاداب و با طراوت ، تشکیل و افزایش کراتین در لایه های پوست ، لایه بردار ملایم و بازسازی و نوسازی پوست اشاره کرد .
نحوه استفاده : ابتدا پوست صورت و گردن را از هر گونه آرایش و چربی پاک کنید. یک لایه باریک از ماسک را روی پوست قرار دهید. پس از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید. به هنگام استفاده روی چشم ها قرار ندهید و هنگام شستشو مراقب باشید وارد چشم ها نگردد.
این ماسک یکی از بهترین ماسک های روشن کننده میباشد که برای روشن کردن پوستتان میتوانید از آن استفاده کنید . میتوانید این ماسک فوق العاده را از فروشگاه استار بیوتی تهیه کنید .

ماسک شراب سفید

ماسک شراب قرمز :

راستی راز زیبایی بانوان آسیای شرقی چیست؟ چرا پوست خانم های ژاپنی،چینی و کره ای تقریبا در هر سنی بسیار شفاف،روشن،صاف،زیبا و بدون چین و چروک است؟ ترفندی که از دیرباز بطور روتین اصلی در برنامه مراقبت از پوست بانوان آسیای شرقی قرار دارد استفاده از ماسک های گیاهی و ارگانیک میباشد
ماسک شراب قرمز حاوی انواع ویتامین های ب،املاح،اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب،ساپونین،فلاونوئید،سرشار از آنتی اکسیدان،آلوورا،کلاژن،گلیسیرین،ویتامین سی،عصاره آزوکی میباشد .
ویژگی های این ماسک جلوگیری از تخریب سلول های پوست در برابر رادیکالهای آزاد ، ضد پیری و جوانساز ، التیام بخش و ضد التهاب ، بازسازی،ترمیم و احیای پوست ، روشن کننده ، آبرسان ، لیفت کننده ، برقراری تعادل چربی ، استحکام پوست ، درمان آکنه و انواع جوش از جمله سرسیاه ، رفع چین و چروک ، جلوگیری و رفع از مشکلات پوستی ، برطرف کردن لک های تیره،ملاسما،کلوآسما ، افزایش متابولیسم و گردش خون سلولها ، پاکسازی پوست و جمع کردن منافذ باز میباشد . شما با هر نوع پوستی میتوانید از این ماسک استفاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید .

ماسک شراب قرمز

ماسک سرمی 21 روزه :

با افزایش سن (بعد از 23-25 سال) و کاهش سرعت متابولیسم، قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید بدون محافظ ، تغذیه غلط (مواد قندی و نشاسته)، و خواب نامناسب، مواد زاِید و آلودگیها در پوست انباشته شده و رسوب میکنند که این باعث سفتی و تغییر رنگ بافت پوست میگردد. لایه های بیرونی خشک، بی حال و رنگ پریده گشته و می میرند. همین عامل منجر به مختل شدن فرایند اکسیژن رسانی و آبرسانی به لایه های زیرین پوست میشود. در نتیجه پوست خشک شده و حالت کششی خود را از دست داده و باعث افزایش پیری، چین و چروک، لک و تیرگی، انباشت چربی، و بوجود آمدن جوش و آکنه می گردد.
این محصول لاکچری در طی 21 روز باعث اصلاح ساختار پوست، نرمی و رطوبت پوست، ترمیم بافت های آسیب دیده، روشنی و شفافی پوست، فعال کردن و افزایش فرایند ضد پیری و جوانسازی، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش مخرب، برقراری تعادل چربی، افزایش حالت کشسانی پوست، تغذیه و آبرسانی، … میگردد.
حاوی: عصاره صمغ زانتان/ پروپیلین گلیکول/ نیکوتینامید/ انواع ترکیبات هیالورونیک(پلیمر ریز، مولکول متوسط، و الیگور). این ترکیبات به راحتی به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و از سطح پوست تا عمیق ترین لایه ها را آبرسانی و تغذیه میکند. این فرآیند طی 3 هفته تکمیل می شود:
هفته اول: رفع خشکی و آبرسانی و آماده سازی پوست برای مرحله بعدی
هفته دوم: دفع مواد زاید و آلودگی های رسوب کرده و لایه برداری سلول های مرده
هفته سوم: ترمیم و بازسازی پوست، برقراری تعادل چربی، شکل گیری حالت کشسانی پوست، روشن شدن و شفاف شدن پوست
نحوه مصرف: شب ها قبل از خواب، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی صورت و گردن، یک ساشه(پاکت کوچک) را باز کرده و یک میل روی صورت و یک میل روی گردن قرار داده و به آرامی ماساژ داده تا جذب شود. ضربه زدن آرام با نوک انگشتان به صورت، منجر به جذب بیشتر محصول، تحریک کلاژن سازی، و سفتی پوست میگردد.
میتوانید برای خرید ماسک صورت 21 روزه به فروشگاه آنلاین استار بیوتی مراجعه کنید .

.ماسک جوانسازی ۲۱ روزه

 

ارسال دیدگاه