بهترین ماسک برای کبودی زیرچشم چیست؟

یکی از مواردی که امروزه 80 درصد مردم درگیر آن هستند کبودی زیر چشم است . سیاهی زیر چشم باعث میشود چهره شما خوابالود و مریض به نظر بیاید و بر زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد.
اگر به موقع به سیاهی های دور چشم رسیدگی نکنیم نه تنها از بین نمیروند بلکه ممکن است پر رنگ تر شود .

علت کبودی زیر چشم

کبودی زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد که عوامل بیرونی ممکن است باعث تشدید آن شود . به طور کلی می توان گفت علت اکثر کبودی ها خستگی و یا استرس بیش از حد فرد باشد . همچنین خواب کافی نداشتن هم باعث سیاهی زیر چشم میشود .
یکی دیگر از مواردی که باعث سیاهی زیر چشم میشود نازک بودن بیش از حد پوست زیر چشم است که اجازه ورود چربی به این قسمت داده نمیشود و در نتیجه زیر چشم سیاه میشود .
اگر سیاهی زیر چشم شما حتی برای مدت کوتاهی از بین نمیرود حتما باید آزمایش های لازم را در خصوص کم خونی و بیماری های هورمونی انجام دهید تا از سلامت درون خود مطمئن شوید .
همچنین متخصص های طب سنتی معتقد هستند داشتن مزاج گرم و خشک باعث تیره شدن رنگ زیر چشم میشود .
باید بدانید که پوست زیر چشم نسبت به سایر نقاط صورت بسیار نازک تر و حساس تر است بنابراین این قسمت از بدن به نور آفتاب نیز حساسیت بیشتری نشان میدهد و زودتر رنگ عوض میکند و تیره میشود.
از دیگر علت های سیاهی زیر چشم میتوان به حساسیت ، کمبود آهن و اگزما نیز اشاره کرد .

 

درمان سیاهی زیرچشم

به طور کلی مراقبت های پوستی و زیبایی میتواند به رفع تیرگی زیر چشم کمک کند . یکی از درمان هایی که میتوانید در خانه از آن استفاده کنید خیار است . ویتامین سی موجود در خیار به رفع سیاهی زیر چشم بسیار کمک میکند و باعث شادابی پوست میشود.
همچنین استفاده از ماسک های زیرچشم صنعتی هم یکی از راه های موثر برای رفع تیرگی است .
ماسک های متنوعی برای رفع سیاهی زیر چشم موجود است که میتوانید آن را تهیه کنید.

 

فواید استفاده از ماسک های زیر چشم

ماسک های زیر چشم منافذ باز پوست را کاهش میدهد ، پوست را آبرسانی و مرطوب میکند و باعث جوانسازی پوست میشود . این عمل ها باعث از بین رفتن سیاهی و چین و چروک زیر چشم میشود .
عمدتا ماسک های زیر چشم بصورت ژله ای هستند و به صورت غالب زیر چشم ساخته شده اند . این ماسک ها به صورت لایه ای زیر چشم قرار میگیرند و باید به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پوست بماند .

 

انواع ماسک زیر چشم

ماسک زیر چشم یاقوت

این ماسک از کلاژن و الاستین ساخته شده و پوست اطراف چشم را محکم میکند . همچنین آبرسان قوی برای پوست است و چین و چروک های زیر چشم را از بین میبرد . این ماسک حاوی 60 عدد لایه ماسک است که میتوانید در یک ماه متوالی از آن استفاده کنید .
برای خرید ماسک زیر چشم با ارزان ترین قیمت به سایت فروشگاه استار بیوتی مراجعه کنید .

 

ماسک زیر چشم آمینو اسید

این ماسک از آلانتوئین ، اسیدهای آمینه، هیدروکسی اتیل سلولز، کاراگینان، اسیدهای آمینه ابریشم، گلوکومانان، عصاره جلبک‌های حلزون شده هندوراس تهیه شده است .
این ماسک به طور موثری سیاهی و پف زیر چشم را ازبین میبرد و ظاهری شاداب را برای شما میسازد . ابریشم های موجود در این ماسک باعث از بین رفتن چین و چروک میشود .همچنین این ماسک PH پوست را تنظیم میکند و از پوست در مقابل اشعه ماورا بنفش محافظت میکند .

ماسک زیر چشم هیالورونیک اسید

همه شما به خوبی با هیالورونیک اسید و خواص آن آشنا هستید . آبرسانی فوق العاده این ماده باعث شادابی و رفع تیرگی و چین و چروک و در نتیجه جوانسازی و شادابی پوست میشود.
هیالورونیک اسید ماده ای لزج و چسبناک است که به طور طبیعی در بدن ساخته میشود . این ماده در اکثر مواد آرایشی و زیبایی مناسب استفاده میشود .
در پک ماسک زیر چشم هیالورونیک اسید از 60 عدد ماسک استفاده شده و شما میتوانید روزانه از آن استفاده کنید .

 

 

 

ماسک زیر چشم لیفتینگ

این ماسک دارای آمینو اسید و کلاژن سرشار است . این مواد باعث جوانسازی و کاهش چین و چروک پوست میشود.از دیگر خواص این ماسک میتوان به آبرسانی قوی آن اشاره کرد .
همچنین ماسک زیر چشم لیفتینگ نرم کننده و مرطوب کننده پوست چشم نیز هست .

 

نحوه استفاده از ماسک زیر چشم

قبل از استفاده از ماسک زیر چشم ابتدا صورت خود را تمیز بشویید . سپس یک ورقه از ماسک زیر چشم را خارج کنید و آن را روی دقیقا زیر چشم خود قرار دهید. اجازه دهید ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوستتان بماند سپس آن را بردارید . بعد از برداشتن ماسک زیر چشم را به آرامی ماساژ دهید .
برای تاثیر گذاری بیشتر بهتر است 2 بار در روز از ماسک زیر چشم استفاده شود . درضمن بهترین زمان استفاده از این ماسک شب ها قبل از خواب میباشد .
باید دقت داشته باشید که از مواد داخل ماسک به درون چشم خودداری کنید .

خرید ماسک زیر چشم

امروزه تنوع ماسک های زیر چشم در بازار بسیار زیاد است . در هنگام خرید باید دقت داشته باشید که برند مورد اعتماد باشد حتما از فروشگاه معتبری تهیه شود. گاهی ممکن است شما هزینه زیادی برای رفع سیاهی و چین و چروک زیر چشم خود پرداخت کنید اما نتیجه دلخواه را دریافت نکنید . فروشگاه آنلاین استار بیوتی با 10 سال سابقه فروش حضوری و 2 سال سابقه فروش آنلاین یکی از معتبر ترین فروشگاه ها برای خرید ماسک زیر چشم است که میتوانید به آن مراجعه کنید .

 

ارسال دیدگاه