انجام میکرونیدلینگ برای پف زیر چشم

اغلب افراد خصوصا بانوان از مشکل سیاهی و یا پف زیر چشم رنج می برند. علت به وجود آمدن این مشکلات میتواند استفاده از لوازم آرایشی نامناسب ، کم خوابی و خستگی ، کم خونی ، موروثی و … باشد. امروزه با پیشرفت علم میتوانیم این مشکلات را به سادگی و با هزینه بسیار ناچیز برطرف کنیم. یکی از روش های موجود انجام میکرونیدلینگ است.

روش میکرونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد . این روش با تحریک کلاژن باعث درمان مشکلات پوستی می شود.

از دستگاه میکرونیدلینگ برای درمان چین و چروک ، درمان جای جوش و آکنه ، رفع لکه ها و جوانسازی پوست ، برای درمان مشکلات زیرجشم و دور چشم و همچنین برای درمان ریزش مو استفاده می شود.

در این روش تعداد زیادی سوزن به لایه های بالایی پوست وارد میشوند که عمق کمی دارند اما باعث ورود سرم و ویال های مختلف به درون پوست میشوند. همچنین این عمل باعث از بین رفتن پوست مرده و به وجود آمدن پوست شاداب و جدید می شود.

 

فواید میکرونیدلینگ زیرچشم

با انجام میکرونیدلینگ برای پف زیرچشم میتوانید خطوط ریزی که به هر دلیلی زیرچشم ایجاد شده است را از بین ببرید . همچنین در این روش با تحریک پوست اطراف چشم باعث ایجاد پوست جدید و در نتیجه باعث جوانسازی و شفافیت پوست دورچشم می شود.

همچنین میتوانید از میکرونیدلینگ برای درمان عیوب دیگر چشم از جمله پف زیرچشم ، سیاهی زیرچشم ، شل بودن پوست و … استفاده کنید.

برای رفع دائمی و رسیدن به سلامت کامل در این روش شما به 6 الی 8 جلسه درمان نیاز دارید . البته این جلسات میتواند به تشخیص متخصص شما کمتر یا بیشتر باشد.

فواید میکرونیدلینگ زیرچشم

 

آیا میکرونیدلینگ زیرچشم ایمن است؟

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است که  این موضوع ممکن است شما را نگران کند. آیا ورود سوزن های میکرونیدلینگ به پوست باعث ایجاد زخم نمیشود ؟ باید پاسخ بدهیم که خیر

خراش های ایجاد شونده توسط میکرونیدلینگ به قدری ریز هستند که در همان روز اول التهاب و سوزش آن از بین می رود . البته این موضوع در پوست های خیلی حساس ممکن است تا دو روز طول بکشد.

این روش یکی از کم درد ترین روش هاست که سالیان سال است مردم از آن استفاده کرده و راضی بوده اند.

یکی از مهمترین موارد در این بخش دستگاه و کوکتل مورد استفاده برای درمان است . باید دقت داشته باشید که از کوکتل معتبر و تخصصی استفاده کنید زیرا که استفاده از مواد نامرغوب نه تنها هیچ اثری بر درمان شما ندارد بلکه ممکن است باعث ایجاد عفونت نیز شود . همچنین دستگاه مورد استفاده باید اورجینال و قوی باشد تا خراش های مناسب بر روی پوست ایجاد کند .

جهت خرید دستگاه میکرونیدلینگ مناسب می توانید به وبسایت استاربیونی مراجعه کنید و همچنین کوکتل مناسب را تهیه بفرمایید .

 

میکرونیدلینگ برای چه کسانی ممنوع است؟

همانطور که گفتیم میکرونیدلینگ یک روش درمانی کاملا ایمن است اما در بعضی موارد برای برخی افراد میتواند خطراتی به همراه داشته باشد. برای مثال خانم های باردار به هیچ وجه نباید عمل میکرونیدلینگ را در هنگام بارداری انجام بدهند. همچنین افرادی که در ناحیه مورد نظر آکنه یا همان جوش های عمیقی دارند با انجام میکرونیدلینگ ممکن است باعث تحریک آکنه و بزرگتر شدن آن شوند. یکی دیگر از موارد منع شده افرادی هستند که از داروهای خاصی مانند رقیق کننده های خون استفاده میکنند. این افراد با انجام میکرونیدلینگ خون ریزی های شدیدی را تجربه میکنند و ممکن است میکرونیدلینگ برای آنها دردناک باشد.

همچنین توصیه میشود اگر بر روی پوست شما تبخال ظاهر شده است ابتدا تبخال خود را درمان کنید سپس به سراغ انجام میکرونیدلینگ بروید.

 

میکرونیدلینگ برای پف زیر چشم

 

مراقبت های لازم بعد از انجام میکرونیدلینگ زیر چشم

 

  • بهتر است تا 24 ساعت بعد از انجام میکرونیدلینگ از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • بهتر است پس از میکرونیدلینگ صورت خود را با سرم های بهداشتی شستشو دهنده بشویید.
  • تا یکماه پس از انجام میکرونیدلینگ استفاده از ضدآفتاب فراموش نشود.
  • به مدت دو هفته از استفاده کردن از تونرهای الکل دار خودداری کنید.

 

کلام آخر

میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش ها برای درمان پف زیر چشم و یا بسیاری از مشکلات پوستی می باشد اما باید دقت داشته باشید که انتخاب متخصص مناسب که از دستگاه ها و مواد به روز و تخصصی استفاده کند هم نکته بسیار مهمی است که حتما باید به آن دقت کنید.

فروشگاه استاربیوتی یکی از مراکز فروش انواع تجهیزات مربوط به میکرونیدلینگ می باشد که حدود 10 سال سابقه کاری در این زمینه دارد. جهت مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و بهترین روش را برای درمان مشکلات پوستی خود بشناسید.

 

ارسال دیدگاه