بهترین مارک رنگ تاتو چیست؟

این روزها تتو محبوبیت خاصی میان خانم ها و آقایان پیدا کرده است. سوالی که ذهن همه را به خود مشغول کرده این است که از چه نوع رنگی برای تاتو باید استفاده کرد ؟
یک رنگ تاتوی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا رنگ برخی از تتو ها پس از یک مدت کوتاه عوض میشود؟ علت رنگ نگرفتن برخی از رنگ ها چیست ؟
با توجه به اینکه رنگ های متنوعی در بازار عرضه میشود باید اطلاعاتی راجع بع رنگ ها داشته باشیم و انواع آن را بشناسیم تا انتخاب برای ما راحت تر شود.
رنگ های تاتو عمرهای متفاوتی دارند به طور مثال رنگ قرمز عمر بیشتری دارد و دیر تر از بقیه رنگ ها پاک میشود.

بهترین رنگ تاتو ابرو

یکی از قسمت های مهم در چهره که در زیبایی تاثیر بسزایی دارد ابروها هستند. انتخاب بهترین رنگ و نوع رنگ تاتو ابرو بسیار مهم است. برند های زیادی تولید کننده رنگ های تاتوی ابرو هستند و سعی میکنند هر روز طیف های رنگی بیشتری ارائه دهند تا کار برای تتو کاران آسان تر شود.
تفاوت بین رنگ پایه روغن و پایه آب چیست؟

باید بدانید که برخی در ترکیب برخی از رنگ ها آب و برخی از روغن استفاده شده است. این امر تفاوت های زیادی بین رنگ ها ایجاد میکند . اولین تفاوت در میزان غلظت آنها است . رنگ های پایه روغن غلظت بیشتری دارند . اگر بعد از خرید متوجه شدید که در قسمت بالای ظرف رنگ شما مایع شفافی ظاهر شد اصلا تعجب نکنید زیرا رنگ پایه روغن به علت غلظت ته نشین میشود و باید قبل از استفاده ظرف رنگ را به خوبی هم بزنید تا رنگ و روغن به خوبی باهم ترکیب شود.
برای انجام تاتوی صورت بهتر است از رنگ های پایه روغن استفاده شود.
همچنین تفاوت دیگر آنها این است که رنگ پایه آب خیلی سریعتر از رنگ پایه روغن خشک میشوند. اگر مقدار کمی از رنگ پایه آب را روی دست خود بریزید متوجه خواهید شد که فورا خشک میشود اما رنگ پایه روغن روی دست حالت چربی پیدا میکند .
بهتر است رنگ های پایه آب با آب مقطر ترکیب شوند ولی رنگ پایه روغن خاصیت ترکیب با گلیسیرین را دارد.

رنگ تاتو ابرو

 

علت رنگ نگرفتن برخی از رنگ های تتو چیست؟

برای تشخیص رنگ تاتو باید سه هفته صبر کنید تا بازسازی پوست انجام شود . سپس میتوان راجع به آن نظر داد . اگر پس از گذشت سه هفته باز هم رنگ مطلوب شما نبود میتوان علت های آن را مورد بررسی قرارداد .
یکی از علت های کمرنگ بودن تاتو میتواند مهارت نداشتن تاتو کار باشد . تتو کار باید با تکنیک های به روز تتو آشنایی کافی داشته باشد .
یکی دیگر از علت های آن میتواند استفاده از رنگ های بدون کیفیت باشید که متاسفانه خیلی زیاد در بازار وجود دارند .
علت بعدی می تواند نوع پوست شما باشد . رنگ تاتو در پوست های مختلف رنگ های متفاوتی را از خود نشان میدهد . ممکن است پوست شما رنگ پذیری کمتری نسبت به سایر افراد داشته باشد که تاتو کار حرفه ای باید با توجه به شناخت پوست شما رنگ مناسب برای انجام تتو انتخاب بکند .
از دیگر دلایل رنگ نگرفتن تاتو اختلالات هورمونی ، مصرف داروهای قلبی و اعصاب ، دوران پریودی و زمان شیردهی میباشد که بر روی رنگ و کیفیت کار تاثیر میگذارد .

انتخاب بهترین رنگ تاتو

اگر شما بتوانید بهترین رنگ های تاتو را تهیه کنید میتوانید رضایت مشتری را جلب کنید و در نتیجه کار شما رونق بیشتری پیدا میکند .
قبل از خرید رنگ تاتو از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید . فروشگاه های معتبر همیشه از بهترین تولید کنندگان و برند ها استفاده میکنند تا همیشه مشتری های خود را راضی نگه دارند .
یکی از بهترین برندهای رنگ تاتو که امروزه مورد توجه بسیاری از تتو کاران قرار گرفته است رنگ تاتوی بیوتاچ است . این رنگ که بر پایه روغن ساخته شده رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و میتواند نتیجه مطلوب را به شما ارائه بدهد .
فروشگاه های مختلفی این برند را برای فروش در ویترین های خود قرار داده اند . فروشگاه استار بیوتی با رائه رنگ های اورجینال برند بایوتاچ یکی از فروشگاه های معتبری است که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است .

رنگ تاتو بیوتاچ

انتخاب رنگ های مناسب برای تتو

شایع ترین رنگ های تاتو رنگ های قهوه ای مشکی و سبز هستند . گاهی اوقات به دلخواه مشتری رنگ های دیگری مثل سفید و قرمز نیز استفاده میشوند . البته برای رنگ تاتو لب از رنگ قرمز استفاده میشود .
به طور کلی رنگ های موجود در بازار را میتوان به دو نوع گرم و سرد دسته بندی کرد .
مهمترین نکته در انتخاب رنگ تاتو پوست شناسی است . تاتو کار حرفه ای با توجه به رنگ پوست باید ترکیب رنگ مناسب را برای مشتری انتخاب کند .
به طور کلی می توان گفت که بهتر است برای پوست هایی با رنگ تیره از رنگ های گرم تر استفاده شود .رنگ های گرم رنگ هایی هستند که در آن قرمزی به چشم میخورد و اگر این قرمزی به سمت آلبالویی یا بنفش سوق پیدا کند رنگ سرد تر میشود .

تاتو بدن

سخن پایانی

به طور کلی علاوه بر داشتن مهارت لازم برای انجام تاتو و شرکت در کلاس های مناسب باید در زمان انتخاب دستگاه و رنگ هایی که میخواهید مورد استفاده قرار دهید دقت لازم را داشته باشید ، زیرا مناسب نبودن رنگ تاتوی مصرفی شما باعث پاک شدن سریع آن و یا رنگ نگرفتن آن و در نتیجه نارضایتی مشتری می شود و این برای شما اصلا مناسب نمیباشد . پس اگر در هنگام خرید با رنگ های ارزانی مواجه شدید و بفکر سود بیشتر افتادید در نظر داشته باشید که این سود میتواند موقت باشد و نارضایتی مشتری ضرر بدی به کسب و کار شما وارد میکند . بنابراین توصیه فروشگاه استار بیوتی به شما این است که حتما از برند های معروف دنیا برای کار استفاده کنید تا نتیجه مطلوب حاصل گردد .

 

ارسال دیدگاه