نحوه استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ چگونه است؟

میکرونیدلینگ چیست؟

داشتن پوستی شاد و جوان نیازمند انجام مراقبت های پوستی هستید . یکی از راه های مراقبت پوستی انجام عمل میکرونیدلینگ می باشد . میکرونیدلینگ عملی تقریبا تخصصی است که برای انجام آن حتما به آموزش و تخصص نیاز است . برخی این عمل را در منزل انجام میدهند و نتیجه مطلوب خود را دریافت کرده اند اما بهتر است برای این کار به کلینیک ها و یا سالن های زیبایی مراجعه کنید . دستگاه های میکرونیدلینگ مدل های مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . این که استفاده از کدام دستگاه برای پوست شما بهتر است نیازمند مطالعه و تحقیق است . استفاده از دستگاه  میکرونیدلینگ خانگی بسیار ساده است . به دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی درمارولر نیز گفته میشود .
دستگاه میکرونیدلینگ دستگاهی است که روی قسمت بالای آن سوزن های مخصوص قرار میگیرد . با ورود این سوزن ها به پوست خراش های سطحی ای در سطح پوست ایجاد میشود . این خراش ها منافذ پوست را کاملا باز میکنند و پوست را آماده ورود مواد مغذی به خود میکنند . در این بین کوکتل مصرفی نقش بسیار مهمی در نتیجه کار دارد . از میکرونیدلینگ برای رفع جای لک ، جوش ، اسکار ، چین و چروک و جوانسازی استفاده میشود . همچنین میکرونیدلینگ با انجام عمل لایه برداری باعث از بین رفتن پوست مرده و تشکیل پوست جدید میشود . عمل میکرونیدلینگ با مقدار کمی درد همراه است که استفاده از کرم های بی حسی کاملا این مشکل را برطرف میکند .

میکرونیدلینگ

سرم های میکرونیدلینگ :

باید بدانید برای نتیجه دلخواه گرفتن از عمل میکرونیدلینگ علاوه بر تخصص و دقت شخص ، کوکتل مصرفی هم نقش مهمی در نتیجه کار دارد . به طوری که برخی معتقدند استفاده از کوکتل مصرفی میتواند تا 80 درصد در نتیجه کار تاثیر بگذارد . امروزه انواع و اقسام سرم ها و کوکتل ها با قیمت های مختلف در بازار وجود دارند . برای جلب رضایت مشتری بهتر است قبل از خرید کوکتل تحقیق زیادی انجام دهید تا بتوانید بهترین کیفیت را به مشتری خود ارائه دهید . متاسفانه برخی برای کسب سود بیشتر از سرم های بی کیفیت و ارزان استفاده میکنند اما باید بدانید که اگر کوکتل مصرفی شما کیفیت و استاندارد مناسب را نداشته باشد حتی ممکن است باعث ایجاد بیماری در پوست بیمار شود . پس در زمان خرید کوکتل دو موضوع بسیار حائز اهمیت است : یکی برند مصرفی شما و دومی فروشگاهی که برای خرید انتخاب میکنید . باید بدانید که کوکتل های موجود همگی تاریخ مصرف خاصی دارند و پس از فرارسیدن تاریخ انقضا دیگر قابل مصرف نیستند . خرید از فروشگاه های معتبر باعث میشود که دیگر نگران تاریخ و یا استاندارد نبودن کوکتل نیستید . فروشگاه آنلاین استار بیوتی یکی از فروشگاه های معتبر و فعال در زمینه فروش انواع کوکتلهای میکرونیدلینگ است که در فروشگاه خود برند هایی از کشور آلمان ، کره جنوبی و چین و ایران را دارد . برای خرید کوکتل میکرونیدلینگ میتوانید به فروشگاه آنلاین استاربیوتی مراجعه کنید . سرم های نیدلینگ در اندازه های مختلف 2 میل الی 15 میل در بازار عرضه میشوند که شما میتوانید با توجه به میزان استفاده خود در اندازه های مختلف خرید کنید . مزیت استفاده از سرم های دو میلی آک بودن آن است و باز کردن آن در حضور مشتری میتواند موجب اعتماد بیشتر بیمار شود .

میکرونیدلینگ

نحوه استفاده از سرم های نیدلینگ :

کوکتل های درمانی ترکیبی فوق العاده از انواع مواد مغذی هستند که هر کدام برای رفع نوع خاصی از مشکل پوستی کاربرد دارد . این کوکتل ها را میتوان به صورت ماساژ روی سطح پوست نیز استفاده کرد اما استفاده آنها همراه دستگاه میکرونیدلینگ تاثیر آن را چندین برابر میکند . زیرا سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ منافذ پوست را کاملا باز کرده و پوست آماده جذب تمامی مواد مغذی موجود در کوکتل میباشد . کوکتل ها ساختار بسیار ریزی دارند و خیلی سریع جذب پوست میشوند . شواهد نشان داده است که اگر این کوکتل ها به درستی استفاده شوند میتوان تغییر رنگ پوست و درخشندگی آن را بلافاصله پس از کار مشاهده کرد .
برای استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ شما نیاز به سرنگ دارید تا مقدار مورد نیاز خود را از شیشه بیرون بکشید . سپس محلول را روی سطح پوست ریخته و با انگشت به آرامی ماساژ دهید . دقت کنید که حتما قبل از این کار دست های خود را کاملا بشویید زیرا پوست آماده جذب هرگونه میکروب و آلودگی میباشد .

میکرونیدلینگ

بی بی گلو یا کرم پودر دائم چیست؟

حتما تا به حال اسم بی بی گلو به گوشتان خورده و شاید تفاوت آن با سرم های میکرونیدلینگ را نمیدانید . همانطور که از اسم آن پیداست بی بی گلو یا کرم پودر دائم شبیه کرم پودر رقیق شده هستند و اگر با دستگاه میکرونیدلینگ کار شوند می توانند پوشانندگی روی پوست ایجاد کنند . با استفاده از بی بی گلو رنگ پوست شما صاف و یکدست میشود و دیگر نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید .
همچنین از بی بی گلو برای پوشاندن ترک های چاقی و یا حاملگی نیز استفاده میشود . با اینکه این کوکتل ها به کرم پودر دائم معروف هستند اما واقعیت این است که ماندگاری آنها بسته به نوع کوکتل مصرفی می تواند بین 5 الی 6 ماه باشد . بهترین بی بی گلو های موجود در بازار برند کلاریس و ادریلان است که به ترتیب محصولات کشور آلمان و کره جنوبی هستند . ماندگاری این کوکتل ها تا 8 ماه دیده شده و توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند . کوکتل های بی بی گلو رنگ بندی از تیره به روشن دارد که میتوانید با ترکیب کردن آنها رنگ مورد تایید بیمار را بدست بیاورید . برای خرید کوکتل بی بی گلو با بهترین برند های روز دنیا میتوانید به فروشگاه آنلاین استار بیوتی مراجعه کنید .

ارسال دیدگاه