کاربرد سوزن های میکرونیدلینگ چیست ؟

همانطور که میدانید از میکرونیدلینگ برای رفع مشکلات پوستی استفاده میشود . حتما با حال برایتان سوال پیش آمده است که برای انجام میکرونیدلینگ چه سوزنی مناسب است . همانطور که میدانید سوزن های میکرونیدلینگ در سایز های مختلف در بازار وجود دارند و این شاید انتخاب را برای شما سخت کند .
یکی از ویژگی هایی که در هنگام خرید دستگاه میکرونیدلینگ باید در نظر بگیرید نوع سوزن آن است . برای برخی از دستگاه های میکرونیدلینگ کارتریج T مناسب است و برای برخی کارتریج پیچی . قیمت دستگاه میکرونیدلینگ سالنی بسته به نوع سوزن آن تفاوت دارد زیرا برخی سوزن ها به وفور در بازار یافت میشوند و قیمت مناسبی دارند اما برخی کمیاب تر و به نسبت گران تر هستند .
در ادامه به معرفی انواع سوزن ها و نحوه استفاده از آنها می پردازیم .

سوزن 12 سر میکرونیدلینگ T

سوزن های 12 سر میکرونیدلینگ آبی و درپوش دار هستند . این سوزن ها بیشترین عمق نفوذ را دارند و عمدتا برای پوست هایی با ضخامت بالاتر استفاده میشوند . اگر شما کار مزو وایت تراپی (کرم پودر دائم ) انجام میدهید سوزن 12 سر بهترین گزینه برای این کار می باشد . فقط دقت داشته باشید که که از کارتریج 12 سوزنه برای اطراف چشم و نوک بینی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد زخم های عمیق پوستی در این نواحی میشود .

سوزن میکرونیدلینگ ۱۲ سر

سوزن 36 سر میکرونیدلینگ T

سوزن میکرونیدلینگ 36 سر یکی از پرطرفدار ترین کارتریج ها است . از این سوزن برای جوانسازی استفاده میشود . در صورت استفاده از کوکتل مناسب همراه با سوزن 36 سر میتوانید بهترین نتیجه را از عمل میکرونیدلینگ به دست بیاورید . برای خرید سوزن میکرونیدلینگ و کوکتل میکرونیدلینگ میتوانید به فروشگاه آنلاین استار بیوتی مراجعه کنید .
سوزن 36 سر از جنس تیتانیوم است و طول 0.25 – 3 میلی متر دارد . دقت داشته باشید که سوزنهای میکرونیدلینگ یکبار مصرف هستند و به هیچ عنوان نباید برای دو نفر استفاده شوند . زیرا علاوه بر استرلیزه نبودن این کار سوزن کند میشود و نه تنها عمل جوانسازی انجام نمیدهد بلکه باعث خراش دادن پوست و آسیب رساندن به آن میشود . اگر روی پوست شخص زخم های عمیق و جوش های های عمقی وجود دارد باید از کارتریج 36 سر استفاده شود . همچنین برای رفع جای بخیه و ترک های پوستی نیز میتوان از سوزن 36 سر استفاده کرد . اگر مزو وایت تراپی انجام میدهند باید بدانید که این سوزن د راین روش کاربردی ندارد و نمیتواند بی بی گلو را به سطح مناسبی از پوست انتقال بدهد .

سوزن میکرونیدلینگ نانو

سوزن میکرونیدلینگ نانو از جنس تیتانیوم و استریل بسته بندی شده است . بر روی قسمت بالایی آن صفحه ی گردی دارد که برجستگی هایی روی آن تعبیه شده است . این برجستگی ها میکروکانال های خیلی ریزی روی سطح پوست ایجاد میکند .
در واقع عمل میکرونیدلینگ با خراش هایی که در پوست ایجاد میکند ایمنی بدن را تحریک و مجبور به بازسازی مجدد پوست میکند .
باز سازی مجدد پوست باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست میشود و در نتیجه باعث شاداب و جوان شدن پوست میشود .
سوزن میکرونیدلینگ نانو ، مناسب ترین سوزن برای انجام مزو وایت تراپی اطراف چشم و نوک بینی می باشد . برخی از این سوزن برای کل صورت نیز استفاده میکنند . اگر صورت بیمار پر از جوش و جای زخم است بهتر است د رجلسات اول از سوزن نانو استفاده شود . این سوزن مخصوص دستگاه دکتر پن می باشد و تعداد سوزن های روی آن تعداد خاصی نمی باشد . همچنین برای دستگاه میکروپیگمنتیشن و دستگاه های تاتو مدل T نیز میتوان از این سوزن استفاده کرد و مزو وایت تراپی را انجام داد . این سوزن ها را میتوان برای دستگاه A1W و A6 و تمامی دستگاه هایی که سوزن T شکل روی آن تعبیه شده است استفاده کرد . برای خرید سوزن و یا دستگاه میکرونیدلینگ با بهترین قیمت میتوانید به فروشگاه آنلاین استار بیوتی مراجعه کنید .

سوزن میکرونیدلینگ پیچی

سوزن میکرونیدلینگ پیچی در سایز های مختلف 12 ، نانو و 36 سر در بازار وجود دارند . این سوزن ها مخصوص دستگاه میکرونیدلینگ پیچی و دستگاه های تاتوی پیچی است .
این سوزن ها با اشعه گاما استریل شده اند . جنس آنها از تیتانیوم است و قطر سوزن ها 0.6 میکرون و بسیار ظریف است .

سوزن میکرونیدلینگ پیچی

سوزن دستگاه میکرونیدلینگ A7

دکتر پن A7 محصولی از کشور آمریکا است که امروزه به یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های میکرونیدلینگ شناخته شده است . این دستگاه به دلیل برقی بودن آن قدرت چندین برابر دارد و بیشتر در کلینیک های زیبایی از آن استفاده میشود . کارتریج های این دستگاه به رنگ مشکی هستند و در مدل های 12 ، 36 ، 42 و نانو موجود هستند . جنس این سوزن ها تیتانیوم است و قطر سوزن های آن تا 0.2 میلی متر است .
این کارتریج ها خاص هستند و مختص دستگاه A7 طراحی شده اند . این سوزنها نسبت به کارتریج های آبی درپوش دار کمی گران تر هستند . برای تهیه سوزن میکرونیدلینگ دستگاه A7 میتوانید با مشاورین استار بیوتی تماس بگیرید .

ارسال دیدگاه