دستگاه پلاژن 3 هندپیس گرید A

  • دستگاه چند منظوره: جوانسازی، لایه برداری، و تغذیه پوست
  • مناسب برای تخصصی پوست و سالن‌های زیبایی
  • تضمین اصالت و کیفیت
  • ترکیب تکنولوژی‌های متعدد: تری پلار RF، اکسیژنو، و التراسوند
  • رفع چین و چروک‌ها
  • سفتی و جوان‌سازی پوست
  • لایه برداری و روشن‌سازی پوست
  • کاهش علائم پیری پوست
۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

امروزه برای جوانسازی عمیق پوست، لایه برداری، پاکسازی، آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست صورت، گردن و بدن از دستگاه های متعددی استفاده می شود. این دستگاه که دستگاه پلاژن نام دارد در بسیاری از کلینیک ها و مطب های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. برای پاکسازی و سلامت پوست توصیه می‌شود. این دستگاه ها می توانند توده های چربی که در زیر چشم ظاهر می شوند را به راحتی از بین ببرند و هیچ خطر و عوارضی هم به دنبال ندارند؛ زیرا در دسته روش‌های غیرتهاجمی قرار می‌گیرند.

دستگاه‌های پلاژن دارای فرکانس التراسونیک هستند که طی ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بار در ثانیه امواج بالای صوت به حرارت جذب می‌شود؛ در نتیجه سلول های لنفاوی و عروق خونی جریان شان تقویت می شود. گردش خون افزایش می یابد و می‌تواند باعث بازسازی بسیاری از سلول ها شود؛ در نتیجه سطح کلاژن پوست افزایش می یابد و می‌توانید پوستی زیبا و شفاف داشته باشید. این دستگاه عمل پلاژن تراپی را برای پوست انجام می‌دهد. با استفاده از امواج رادیویی پرسرعت که طول موج کوتاه تری دارند این عمل را انجام می دهد و باعث تحریک عضلات صورت، بدن و پوست خواهد شد. سلول های مرده پوست از بین می روند و جوانسازی و تأمین کلاژن پوست بهتر می شود. دستگاه هیدرودرم و دستگاه هیدروفیشیال برای لیفت و جوانسازی پوست موثر هستند.

  دستگاه پلاژن 3 هندپیس گرید A درمان های فیشیال را بوسیله ادغام سه تا از کارآمدترین فناوریهای تقویت‌کننده پوست موجود در بازار بازتعریف می کند؛ این دستگاه سوپرفیشال از سه فناوری اکسیژنو، التراسوند و تری پلار RF در قالب یک دستگاه برای جوانسازی پوست بهره می برد. بدین ترتیب یک مجموعه منفرد می تواند خدمات تغذیه و سفت سازی پوست را ارائه دهد؛ در حالی که ظهور چروک را هم کاهش می دهد.

پلتفرم پلاژن از فناوری التراسوند برای افزایش نفوذپذیری پوست بهره می برد که جذب مواد مغذی را به حداکثر می رساند، همچنین این سیستم از تری‌پلار RF برای سفت سازی پوست و از فناوری اکسیژنو برای جوانسازی و افزایش قوام پوست بهره می‌برد.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه پلاژن 3 هندپیس گرید A”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی