ماسک بینی ضد جوش و پاک کننده لنبنا

  • رفع جوش‌های سرسیاه بینی
  • کوچک کننده منافذ باز بینی
  • شفاف کننده پوست بینی
  • پاک کننده عمقی پوست بینی
  • حفظ رطوبت و تسکین دهنده پوست بینی
  • کاهش دهنده چربی اضافه پوست بینی
۱۴۵,۰۰۰ تومان
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ماسک بینی ضد جوش سرسیاه لنبنا

جوش‌های سر سیاه یکی از رایج‌ترین انواع جوش هستند. اگرچه افرادی که پوست چرب دارند، بیشتر در معرض جوش‌های سر سیاهند، اما این جوش‌های سرسیاه یک مشکل شایع بین همگان است و ممکن است روی پوست همه‌ی افراد مشاهده شود. با این حال برخی افراد سعی می‌کنند با فشار دادن جوش‌های سر سیاه، آن‌ها را تخلیه کنند، اما باید بدانید که این کار می‌تواند موجب ایجاد جای زخم یا دیگر آسیب‌های پوستی شود و همچنین یک راهکار دائمی‌نیست. هنگامی‌که پوست تحریک شود، غدد چربی فعال شده و حتی چربی بیشتری تولید می‌کند؛ در نتیجه، جوش‌های سر سیاه بیشتری ایجاد می‌شود.

زیبایی و جوانی صورت تاثیر زیادی بر گیرایی و زیبایی چهره دارد. برای افراد زیادی اهمیت دارد تا پوستی سفت و شفاف داشته باشند و برای احقاق این هدف از روتین پوستی شامل تونر، سرم، اسکراب و … استفاده  میکنند. ماسک بینی یکی از ماسک‌های جدید صورت است که به تازگی شناخته شده و در برند‌های متنوعی در بازار موجود است. این ماسک قابلیت از بین بردن جوش و کنترل چربی را دارد. به همین دلیل از فرمولاسیون ویژه‌ای برای پوست بینی که نسبت به سایر قسمت‌های صورت چربی بیشتری دارد استفاده می‌شود. شما می‌توانید این ماسک بینی را از فروشگاه اینترنتی استار بیوتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک بینی ضد جوش و پاک کننده لنبنا”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی