سوهان برقی استرانگ 211

  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه به مقدار دلخواه
  • کار کردن به صورت دستی و یا با پدال
  • دارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد)
  • دارای فیوز مراقبت از دستگاه
  • قابلیت تعویض آسان سوهان
تماس بگیرید
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

سوهان برقی استرانگ ۲۱۱ محصول جدید کمپانی سائشین است که درواقع تکامل یافته مدل افسانه ای ۲۱۰ میباشد و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا معایب آن رفع شده و به یک دستگاه کاملا حرفه ای و بدون نقص تبدیل شده است.

از مهمترین تغیراتی که می‌توان به آن اشاره کرد اضافه شدن سیستم Zero Vibration است که لرزش هندپیس را به صفر رسانده است.

بکارگیری این تکنولوژی باعث شده تا کیفیت و دقت هندپیس این دستگاه به شدت افزایش یابد و به دستگاهی دوست داشتنی برای کاربران سوهان برقی strong 211 تبدیل شده است.

تغیر بسیار مهم بعدی بالارفتن دور موتور این دستگاه از ۳۵۰۰۰ هزار دور به ۳۷۰۰۰ دور است که باعث شده قدرت دستگاه به نسبت مابقی میکروموتورهای استرانگ بالاتر برود و به غیر ازاستفاده در سالن‌های آرایشی و کاشت ناخن براحتی برای مصارف پزشکی، دندانپزشکی و درمانگر زخم و پوست و حکاکی فلزهای نرم مانند طلاسازی و همچنین مجسمه سازی و ‌…. نیز استفاده شود.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سوهان برقی استرانگ 211”

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی