تفاوت اتوی صورت و میکرودرم+ بررسی کاربرد و عوارض

برای همه نوع پوست می توانید از روش لایه برداری ملایم درمااف یا اتوی صورت استفاده کنید. کسانی که نمی خواهند از لیزر، بوتاکس یا سایر روش های جوانسازی و پاکسازی صورت استفاده نمایند این روش بهترین گزینه است. به این منظور فروشگاه آنلاین استاربیوتی دراین مقاله به صورت جامع به مزایای استفاده از اتوی صورت، تفاوت درمااف با میکرودرم، ژل مناسب استفاده همراه درمااف و …. می پردازد. با فروشگاه آنلاین استاربیوتی همراه باشید.

اتوی صورت چیست؟

درما اف یا همان دستگاه اتو صورت ، یکی از دستگاه‌های جدید در دنیای زیبایی و مراقبت‌های پوستی می‌باشد که به دلیل نداشتن اثرتهاجمی بر روی پوست طی سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. درما اف یا همان دستگاه اتو صورت که به اسکرابرصورت نیز معروف می‌باشد، بدون آن که به پوست صورت شما آسیبی برساند، تنها با استفاده از امواج التراسونیک، از پوست صورت شما لایه برداری می‌کند و سبب پاک‌سازی و رفع آلودگی‌ها و چربی اضافه می‌شود. این دستگاه هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و از این نظر می‌تواند خیال بسیاری از افراد که نگران روش‌های این چنینی برای لایه برداری صورت هستند را راحت کند.

 

دستگاه اتوی صورت یا درما اف با استفاده از امواج فراصوتی منجر به بازسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود. بسیاری از خانم ها دستگاه ها را در منزل تهیه می کنند و پاکسازی پوست خود را انجام می دهند.

موارد کاربرد درمااف یا اتوی صورت:

اتوی صورت یا درما اف برای موارد و مقاصد مختلفی استفاده می‌شود که در زیر برخی از آن‌ها نام‌ برده شده‌اند:

  • تقویت عضلات صورت
  • بهبود تیرگی و پف زیر چشم
  • افزایش گردش خون در صورت
  • تحریک کلاژن سازی و کمک به سفت شدن پوست صورت
  • از بین بردن منافذ باز پوست
  • رفع چین و چروک صورت
  • کم‌رنگ کردن جای زخم و اسکار
  • از بین بردن سلول‌های مرده و سلولیت‌های سطحی پوست صورت
  • رفع جای جوش و لکه‌های پوستی
  • از بین بردن کک و مک
  • کمک به جذب اکسیژن بیشتر
  • کاهش آثار پیری
  • کمک به جذب بهتر مواد مغذی پوستی

میکرودرم چیست:

همه ی ما خواهان پوست سالم و شفاف هستیم اما این را می‌دانیم که به مرور زمان بر اثر افزایش سن یا شرایط دیگر شادابی پوست خود را از دست می‌دهیم. همیشه به دنبال راهی برای جوان سازی پوست خود هستیم. میکرودرم ابریژن یکی از راه‌ها برای احیای وتقویت پوست است.

میکرودرم ابریژن یک درمان برای بیماری‌های پوستی است که کار لایه برداری را انجام می‌دهد. این کار با میکرودرم خانگی متفاوت است و حتماً باید تحت نظر متخصص انجام شود. دستگاه میکرودرم ابریژن برای درمان هر پوستی مناسب است و محدودیت ندارد. داشتن پوست سالم بدون هیچ آسیبی خواسته‌ی خیلی از افراد است که میکرودرم ‌ابریژن این خواسته آنها را محقق می‌کند. از میکرودرم برای درمان بیماری‌های پوستی از قبیل کدری پوست، لکه‌ها و ملاسما مورد استفاده قرار می گیرد. 

موارد کاربرد میکرودرم:

جوانسازی پوست به روش میکرودرم ابریژن برای اکثر افراد با نوع و رنگ پوست مختلف کارایی دارد و به ندرت باعث بروز مشکل می شود. اگر مشکلات پوستی زیر را دارید، می توانید از این روش زیبایی استفاده کنید:

  • انواع چین و چروک
  • لکه های پیری
  • ملاسما و لکه های قهوه ای
  • هیپرپیگمانتاسیون
  • تغییر رنگ پوست
  • آکنه و اسکار آن
  • جوش های سر سیاه
  • ناهموار شدن پوست
  • آفتاب سوختگی و آسیب های ناشی از اشعه های خورشید

اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم ابریژن ؟

شاید برای شما سوال مطرح شود، برای اینکه شادابی و طراوت را به پوستمان برگرداندیم، از کدام دستگاه استفاده کنیم بهتراست؟ دستگاه اتوی صورت یا دستگاه میکرودرم؟ به دلیل تنوع و مشکلات پوستی متفاوتی که بین مردم رایج هستش نیز محصولات زیبایی متنوعی روانه بازار شده است. برای همین نمی‌توان گفت کدام دستگاه عملکرد بهتری دارد.

اگر بخواهیم از نظر کاربرد و مزایا اتوی صورت و میکرودرم ابریژن را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که هر دو آنها کاربرد های فراوانی دارند و برای ترمیم و بهبود بافت های آسیب دیده مناسب هستند. اتوی صورت لایه برداری عمیقی روی پوست شما انجام می دهد و باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود و آلودگی را از سطح پوست شما برطرف می‌کند. و اما دستگاه میکرودرم برای از بین بردن لکه هایی که براثر آفتاب سوختگی یا بر اثر آکنه، جوش یا دلایل دیگری به وجود آمده از بین می‌برد. در واقع سلول های مرده را که سطح پوست شما را فراگرفته پاکسازی می‌کند. همچنین هر دو دستگاه باعث افزایش کلاژن سازی پوست می شوند و پوست را شفاف می‌کنند.

دستگاه اتوی صورت، چون لایه برداری را به صورت عمقی انجام می دهد، به همین دلیل قدرت تهاجمی بالای دارد. اما دستگاه میکرودرم ابریژن، به دلیل پاکسازی ولایه برداری سطحی پوست، از قدرت تهاجمی کمتری برخوردار است.

اتوی صورت و میکرودرم ابریژن هر دو خطوط و چین و چروک هایی که در سطح پوست ایجاد شده را از بین می برند، منافذ بزرگ که درسطح پوست وجود دارد را از بین برده و به رشد کلاژن پوست کمک می‌کنند. رشد کلاژن باعث جمع شدن خطوط ریز چین و چروک می‌شودو باعث می‌شود که ما پوست صاف و شفافی داشته باشیم. یکی از نکته های دیگر در رابطه با اتوی صورت این است که اتوی صورت به آرامی لایه های بیرونی پوست را از بین می‌برد. اگر بخواهیم به مزایای این دو روش جوانسازی اشاره کنیم، باید بگوییم که هر دوی آنها در جوانسازی پوست تاثیر مثبتی دارند و مانع از پیری زودرس پوست می شوند.

اتوی صورت درما اف با امواجی صوتی که بالایی که به منافذ پوست وارد می کند باعث ترمیم بافت ها می شود و گردش خون در بافت ها را بهبود می بخشد. اتوی صورت کاربردهای زیادی دارد برای از بین بردن لکه های حاصل از جوش، آکنه و موارد دیگر می تواند گزینه خوبی باشد و باعث سفتی پوست می شود و منافذ پوست را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید با مراجعه به متخصص پوست و مشاوره کامل، پی ببرید که مشکل و نوع پوستتان چیست، تا روش درمانی متناسبی بادستگاه موردنیاز دریافت کنید. اینکه کدام یک از این دو محصول بهتر است وابسته به نوع پوست شخص است. مثلا افرادی که پوست خشکی دارند نباید از اتوی صورت استفاده کنند چون باعث پوست پوسته شدن پوست شما می شود.

اتوی صورت و یا میکرودرم ابریژن هر دو باعث ایجاد بافت‌های جدید پوست می‌شود و بافت های آسیب دیده و فرسوده را پاکسازی میکنند. همچنین این دو روش زیباسازی، باعث افزایش گردش خون، از بین رفتن لکه های حاصل از جوش کک و مک، ترمیم بافت های آسیب دیده به واسطه کلاژن سازی می‌باشد و از همه مهم تر آنکه میکرودرمی و اتوی صورت جایگزین خوبی برای لوازم آرایشی است. از آنجا که هرکدام عملکرد های مخصوص به خود را دارند انتخاب اینکه کدام بهتر است کار آسانی نیست و داشتن هر دو محصول کنار هم میتواند به شما کمک کند تا در زمان کوتاه بدون استفاده از لوازم آرایشی، پوست شاداب و با طراوتی را تجربه کنید و از پیری زودرس جلوگیری کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سلامتی و شادابی و جوانسازی پوست خود اهمیت می‌دهید، ما در فروشگاه آنلاین استاربیوتی بهترین محصولات زیبایی را با ضمانت کیفیت فراهم کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه