برای برداشتن خال کجا برم

برداشتن خال

امروزه افراد زیادی به دنبال روش‌های مختلف برای برداشتن خال‌های صورت و بدن خود هستند. اکثر افراد تصور می‌کنند که خال‌های صورت و یا اندامشان، زیبایی آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است و برای از بین بردن آن‌ها هر تلاشی می‌کنند. اما سوال اینجاست که برای برداشتن خال به کدام مراکز درمانی باید مراجعه کرد. قابل ذکر است که باید برداشتن خال را به متخصص سپرد. در اکثر افراد وجود خال و زگیل ارثی یا مادرزادی است که وجود آن‌ها کاملا بی‌ضرر بوده و مشکلی ایجاد نمی‌کند. برای آشنایی بیشتر با خال و برداشتن آن در این مقاله از سایت استار بیوتی با ما همراه باشید.

خال و علت ایجاد آن چیست

زمانی که سلول‌های پوستی به صورت قالب رشد نمایند، ظاهری تیره و برآمده روی پوست ایجاد می‌شود که خال نام دارد. دلایل مختلفی باعث ایجاد خال بر روی پوست صورت و بدن شما می‌شود، اما منشا اصلی آن‌ها ژنتیکی است. البته دلایل دیگری از جمله قرارگرفتن در معرض آفتاب، تغییرات هورمونی، به عنوان مثال در دوران بارداری یا بلوغ نیز موجب بروز خال‌های پوستی خواهند شد. یکی از راهکارهای درمانی برای برداشتن خال استفاده از دستگاه برداشتن خال و پاکسازی پوست است. این نوع دستگاه‌ها را می‌توان از فروشگاه‌های معتبری همچون استار بیوتی خریداری کرد.

برای خرید دستگاه برداشتن خال و پاکسازی پوست از استار بیوتی از محصولات ما دیدن کنید و سفارش خود را با خیالی آسوده ثبت نمایید.

انواع خال

خال نیز انواع مختلفی دارد و همه خال‌ها مثل هم نیستند. خال‌ها بر اساس زمان ایجاد، محل قرارگیری روی پوست و علائم رایج و غیر معمول خود از هم متفاوت هستند. توجه داشته باشید که همه خال‌های مادرزادی معمول نیستند به طور مثال ممکن است که یک خال اکتسابی بسیار معمولی باشد و در عین حال یک خال مادرزادی کاملا غیر معمول باشد.

خال معمولی

خالی که توخالی باشد را خال معمولی می‌نامند. این نوع خال‌ها معمولادارای قطری برابر با 5-6 میلی متر هستند. از جمله دیگر ویژگی‌های خال‌های معمولی می‌توان به لبه‌های مشخص و سطح گنبدی، صاف و رنگ یکنواخت آن‌ها اشاره کرد. خال‌های معمول بیشتر بر روی پوست‌هایی که به طور مکرر در معرض نور خورشید قرار دارند، دیده می‌شوند.

خال غیر معمول

خال‌های غیرطبیعی یا خال‌های دیسپلاستیک به نوعی از خال گفته می‌شود که علامت‌های نامنظم دارد. از ویژگی‌های این نوع خال‌ها می‌توان به لبه‌های خشن و تیره، رنگ‌های متفاوت، سایزی بزرگ‌تر از اکثر خال‌ها و هم صاف و هم برجسته بودنشان اشاره کرد. با اینکه خال‌های غیر معمول علائمی مشابه خال‌های پیش سرطانی یا سرطانی دارند، اما اکثر آن‌ها خوش‌خیم هستند.

برداشتن خال

خال مادرزادی

خال های مادرزادی، خال هایی هستند که در از بدو تولد بر روی پوست وجود دارند. گاهی اوقات این خال‌ها را با نام ماه گرفتگی معرفی می‌کنند. خال‌های مادرزادی خطر تبدیل شدن به تومور در سنین بالاتر را دارند. بنابراین باید در اوایل نوجوانی و بزرگسالی برای بررسی این نوع خال‌ها اقدام کرد.

خال‌های اکتسابی

به خال‌هایی که در دوران کودکی و نوجوانی ظاهر می‌شوند، خال‌های اکتسابی می‌گویند. بیشتر این نوع خال‌ها خوش‌خیم هستند و ضرری برای پوست و بدن نخواهند داشت، مگر در موارد خاص.

برای برداشتن خال کجا برم

برای برداشتن خال باید به بهترین مراکز برداشتن خال مراجعه کرد. از جمله ویژگی‌های بهترین مراکز برداشتن خال می‌توان به صورت مختصر به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از بهترین تجهیزات
  • دارای پزشکان با تجربه
  • دارای موقعیت مکانی عالی
  • رعایت بهداشت
  • تضمین سلامت و زیبایی مراجعه کنندگان
  • ارائه خدمات طبق استانداردهای روز دنیا
  • داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان

روش های مختلف برداشتن خال

برداشتن خال صورت بر اساس روش‌های مختلف زیر انجام می‌شود:

  • لیزر یکی از بهترین روش‌های برداشتن خال است؛
  • تراشیدن خال یکی دیگر از روش‌های برداشتن می‌باشد؛
  • سوزاندان خال یکی از روش‌های قدیمی است؛
  • دیگر روش‌های برداشتن خال شامل درم ابریژن و پیلینگ یا لایه برداری است؛
  • استفاده از دستگاه برداشتن خال سیکی از جدیدترین روش‌ها است.

قیمت دستگاه برداشتن خال

اگر قصد برداشتن خال خود را دارید بهترین راهکار خرید دستگاه برداشتن خال می‌باشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه برداشتن خال از محصولات ما در سایت استار بیوتی دیدن نمایید.

جمع‌بندی

اگر قصد دارید که برای برداشتن خال اقدام کنید، بهتر است که از بهترین روش‌های پیشنهادی استفاده کنید. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه