میکرودرم خانگی چیست

انواع دستگاه میکرودرم خانگی

میکرودرم چیست

میکرودرم دستگاهی است که از نوعی کریستال بسیار ظریف ساخته شده است و روی سطح پوست قرار میگیرد و با استفاده از مکش قوی خود باعث تخلیه آلودگی های درون منافذ میشود.
این دستگاه در دو نوع خانگی و کلینیکی در بازار وجود دارند . اگر برای پوست خود اهمیت زیادی قائل هستید پیشنهاد میکنیم حتما برای خود یک عدد میکرودرم خانگی تهیه کنید .
قیمت میکرودرم های خانگی از ۳۰۰ هزار تومان الی ۴ میلیون تومان میتواند متغیر باشد .اما باید بدانید که پرداخت هزینه های زیاد برای خریدن میکرودرم دلیل بر خوب و استاندارد بودن آن دستگاه نیست . بلکه با کمی تحقیق میتوانید با قیمت مناسب یک میکرودرم با کیفیت داشته باشید .

دستگاه میکرودرم خانگی

فواید استفاده از میکرودرم

میکرودرم وسیله ای است که لایه سطحی پوست و سلول های مرده را به روشی کاملا غیر تهاجمی از بین میبرد و باعث شادابی و جوانسازی پوست میشود .
اگر از جوش های سرسیاه درون پوست به خصوص بینی خود رنج میبردی بهترین وسیله برای خلاص شدن از شر این جوش های مزاحم دستگاه میکرودرم است . دستگاه میکرودرم با مکش خود تمام این جوش ها را بیرون میکشد .
از دیگر فواید استفاده از دستگاه میکرودرم ایجاد نرمی و لطافت در پوست شما است .همچنین با استفاده از میکرودرم میتوانید چربی پوست خود را کنترل کنید .
باز شدن منافذ پوست باعث میشود که هرگونه آلودگی به سادگی وارد پوست شما شود . با استفاده از دستگاه میکرودرم میتوانید منافذ باز پوست را ببندید و در نتیجه همیشه پوستی درخشان داشته باشید.

روش استفاده از دستگاه میکرودرم

قبل از استفاده از دستگاه میکرودرم صورت خود را تمیز بشویید . سپس به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صورت خود را بخور دهید . بخور دادن صورت قبل از استفاده از میکرودرم باعث میشود تمامی منافذ پوست باز شود و پوست آماده برای کار شود .
سپس یکی از سری های میکرودرم خود را روی آن قرار دهید و روی پوست خود بکشید .
دقت داشته باشید که میکرودرم باید در جهت درست کشیده شود تا عمل لیفتینگ به خوبی انجام شود . جهت درست برای گونه ها از داخل به بیرون و برای پیشانی و بینی از پایین رو به بالا است.
دستگاه میکرودرم باید بصورت سریع روی پوست کشیده شود در غیر اینصورت باعث ایجاد خون مردگی و کبودی پوست میشود .
بهتر است برای زیر چشم از درجه کم میکرودرم استفاده کنید زیرا پوست نواحی زیر چشم بسیار حساس و نازک هستند.
میکرودرم های مختلفی در بازار وجود دارند که هنگام خرید باید دقت داشته باشید . میکرودرم مناسب دستگاهی است که مکش های آن قابل تنظیم باشد که بتوانید برای نواحی مختلف صورت از آن استفاده کنید. برای خرید دستگاه میکرودرم خانگی مناسب میتوانید به فروشگاه آنلاین استار بیوتی مراجعه کنید .

دستگاه میکرودرم سالنی

چه افرادی نباید از میکرودرم استفاده کنند

افرادی که صورتشان تبخال یا زیگیل دارد اصلا نباید از دستگاه میکرودرم استفاده کنند . زیرا این روش نه تنها زخمشان را خوب نمیکند بلکه باعث خالی شدن و پخش آن روی صورت میشوند و بقیه قسمت های پوست را هم آلوده میکند.
افرادی که به تازگی عمل جراحی روی بینی یا قسمتی از پوست صورت خود انجام داده اند نباید از میکرودرم استفاده کنند .
همچنین خانم های باردار بهتر است از میکرودرم استفاده نکنند . هرچند خطر جدی ای برای آنها ندارد اما توصیه ما این است که استفاده از میکرودرم را به بعد از زایمان موکول کنند .
یکی دیگر از افرادی که نباید از دستگاه میکرودرم استفاده کنند افرادی هستند دارای بیماری خاصی هستند و یا داروی خاصی مصرف میکنند . اگر شما در این دسته قرار میگیرید حتما قبل از استفاده از دستگاه میکرودرم حتما باید با پزشک خود مشورت کنید .

مراقبت های پوستی بعد از انجام میکرودرم

۱ پوست خود را با آۤب سرد بشویید و سپس با یخ و اجسام سرد مثل گوی یخی پوست صورت خود را تسکین بدهید . اگربعد از استفاده از دستگاه میکرودرم احساس سوزش در پوست خود کردید اصلا نگران نباشید زیرا کاملا طبیعی است و پس از گذشت چند ساعت همه چیز برطرف میشود.

۲ پس از انجام میکرودرم بهتر است از مرطوب کننده ها استفاده کنید. این کار از خشک شدن پوست جلوگیری میکند و بهبود التهاب پوست را تسهیل میبخشد.

۳ بلافاصله بعد از انجام میکرودرم از لایه بردار ها و یا اسکراب ها استفاده نکنید بلکه به جای آن میتوانید سرم های آبرسان و تسکین دهنده را جایگزین کنید .

۴ اگر پس از استفاده از میکرودرم قصد خروج از خانه را دارید حتما از ضدآفتاب مناسب استفاده کنید و پوست خود را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید .

۵ بهتر است تا چند روز پس از انجام میکرودرم از محصولات پوستی که دارای عطر و یا الکل هستند استفاده نکنید. علاوه بر این استفاده از کرم های موبر و یا اپیلاسیون تا یک هفته ممنوع است.

۶ دقت داشته باشید که برای داشتن پوست سالم استفاده ماهی یکبار از این دستگاه کفایت میکند و نیاز نیست روزانه یا هفتگی به پوست خود میکرودرم بزنید . استفاده زیاد از این دستگاه باعث نازک شدن پوست و در مرور زمان آسیب پذیر شدن پوست صورتتان میشود.

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی
معرفی سری های میکرودرم

  • سری میکروکریستالی

این نوع سری با استفاده از میکروکریستال ها لایه برداری را سریعتر و با مکش بیشتری انجام میدهد . این سری پوست مرده را از بین میبرد و باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست میشود.

  • سری هایی با سوراخ های بزرگ

این سری ها مکش کمتری نسبت به بقیه سری ها دارند و مناسب برای نواحی حساس پوست میباشند.

  • سری بیضی شکل

از این سری معمولا برای نواحی که دسترسی به آن سخت تر است مثل شیار چروک ها ،اطراف لب و اطراف بینی استفاده میشود.

فروشگاه آنلاین استاربیوتی با عرضه جدیدترین و پرکاربرد ترین میکرودرم های موجود در بازار با کمترین قیمت یکی از مرجع هایی است که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید .

 

ارسال دیدگاه