بهترین مارک رنگ تاتو بدن چیست؟

رنگ تاتو

امروزه با توجه به گوناگونی رنگ ها و برندهای مختلف موجود دربازار شاید انتخاب بهترین رنگ برای تاتو برای شما کمی سخت باشد . باید بدانید که انتخاب نوع و برند رنگ مورد استفاده کاملا سلیقه ای میباشد . برخی معتقدند یک رنگ خاص بسیار عالی و ماندگاره برخی دیگر هم نظرشان کاملا متفاوت است . البته کارایی برخی از رنگ ها که قدمت دیرینه دارند و برند های معتبر و مورد استفاده جهان هستند را نمیشود نادیده گرفت .
به طور کلی هر رنگی که با حامل ترکیب شود رنگ تاتو گفته میشود . حامل ها می توانند آب یا روغن باشند .
رنگ هایی که بر پایه آب هستند غلظت کمتری دارند و روی پوست سریعتر خشک میشوند . اما رنگ های پایه روغن غلظت بالایی دارند و وقتی بر روی پوست کار میشوند حالت روغنی دارند و خشک شدن آن کمی طول میکشد .
رنگ های پایه آب اغلب برای تتوی بدن و پایه روغنی ها برای تاتوی صورت استفاده میشوند .
هنگام استفاده از رنگ تاتو یک واکنش شیمیایی اتفاق می افتد و باعث میشود این رنگ ها به لایه مربوطه منتقل و ماندگار شود .
برای جلب رضایت مشتری و باکیفیت تر شدن کار ، شما باید از بهترین رنگ ها استفاده کنید . با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم به انجام تاتو بر روی بدن و یا صورت خود علاقه مند شده اند پس کار خوب برای شما یک امتیاز ویژه تلقی میشود .
شایع ترین و پرمصرف ترین رنگ های تاتو ، رنگ های قهوه ای و مشکی هستند اما با توجه به سلیقه مشتری و برای جلوه بیشتر طرح انتخابی میتوانید از رنگ های دیگری نظیر سبز و قرمز و نارنجی و … نیز استفاده کنید .
نکته ی دیگری که شاید خیلی از شما شنیده باشید اصطلاح تاتوی موقت و تاتوی دائم است . باید بدانید که به طور کلی تاتوی دائم وجود ندارد و رنگ تمامی تاتوها پس از مدتی محو و کمرنگ میشوند به خصوص که دستگاه های پیشرفته امروزی رنگ را به لایه های سطحی تری از پوست منتقل میکنند .
رنگ های تاتو به دو نوع سرد و گرم تقسیم میشوند که اکثرا رنگ های سرد برای پوست های روشن و از رنگ های گرم برای پوست های تیره استفاده میشود.

تاتوی بدن

رنگ تاتو بدن

درگذشته استفاده از تاتو روی بدن فقط برای افراد شرور رواج داشته است اما امروزه خیلی از مردم به آن روی آورده اند . در حقیقت امروزه خانم ها و آقایان این کار را زیبایی و زینتی میدانند و قسمت های مختلفی از بدن را تاتو می زنند .
یکی از مهمترین نکات برای انتخاب رنگ تاتو بدن پوست شناسی و آشنایی با انواع پوست ها میباشد .
اغلب تاتوکاران برای انجام تاتوی بدن از رنگ های پایه آب استفاده میکنند . رنگ های پایه آب به سادگی در آب حل میشوند و این باعث میشود که فورا به لایه های پوست نفوذ کند .
برخی از تاتو کاران از رنگ های روغنی برای پوست های خشک و از رنگ های پایه آب برای پوست های چرب استفاده میکنند .
علت این کار این است که رنگ های روغنی اگر برای پوست چرب استفاده شود ریزش رنگ بسیار زیادی دارد و تاتو عمر طولانی ای نخواهد داشت .
یکی از رنگ های معروف برای انجام تاتوی بدن رنگ تاتو فرمول 23 است که شاید همه شما تا به حال اسم آن را شنیده باشید .
این رنگ برای بدن و همچنین خط چشم کاربرد دارد و استفاده میشود . یکی از مهمترین ویژگی های این رنگ که محبوبیت آن را چند برابر کرده است ثبات این رنگ (آبی نشدن) است .
این رنگ که از برند اینتنز است از 23 فیلتر عبور کرده است و به هیچ عنوان پخش رنگ ندارد .

رنگ تاتو بدن فرمول 23
یکی دیگر از رنگ های محبوب برای انجام تاتوی بدن ، رنگ داینامیک است .
این رنگ جزء برترین و غلیظ ترین رنگ های مشکی به حساب می آید . این رنگ محصولی آمریکایی میباشد و به راحتی وارد پوست میشود . همچنین قیمت مناسب این رنگ به شما این اجازه را میدهد که با هزینه مناسب بهترین کار را به مشتری ارائه بدهید .

رنگ تاتو بدن داینامیک
یکی دیگر از رنگ های مناسب برای انجام تاتوی بدن و گاها صورت رنگ تاتوی جگوار است . این رنگ ها در تیوپ های 15 میلی بسته بندی شده اند و خاصیت آنها موجود داشتن رنگ های مختلف است . پایه ی این رنگ آب است و اگر در طرح پیشنهادی مشتری شما رنگ وجود دارد و می خواهید از تاتوی رنگی استفاده کنید رنگ جگوار گزینه ی مناسبی است .
شاید برای تاتوی بدن هزاران مدل رنگ در بازار ببینید اما باید دقت کنید که کیفیت و ماندگاری تمام رنگ ها شبیه به هم نیستند . همچنین برخی از پوست ها توانایی جذب کامل رنگ های تاتو را ندارند و تاتوی آنها زودتر پاک میشود .

فروشگاه آنلاین استار بیوتی

امروزه با توجه به محبوبیت تاتو فروشگاه های زیادی انواع رنگ ها و برندها را موجود کرده اند . اگر به دنبال بهترین رنگ ها با بهترین کیفیت و برند هستید میتوانید به فروشگاه استار بیوتی مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید .
در این فروشگاه انواع مختلف رنگ های تاتو مناسب بدن و صورت با بهترین کیفیت موجود میباشد . یکی از ویژگی های این فروشگاه این است که اگر برند خاصی مد نظرتان باشد میتوانید با اعلام به مشاورین آنها این رنگ را با بهترین قیمت تهیه کنید .

ارسال دیدگاه